Topdanmarks Livsforsikring bliver til Nordea Pension. Læs mere her
Spørgsmål og svar om log ind
Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
MitID og NemID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang du logger ind i Min Nordea Pension, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer.
Har du fået beskeden ”Teknisk fejl”? Så har du nok et af de hyppigste problemer:
- Er du så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu?
- Er dine forsikringer oprettet i din ægtefælle/samlevers CPR-nummer?
- Har vi dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit MitID eller NemID, og du bedes kontakte os.
- Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte din bank eller MitID Support.
- Virker dit NemID heller ikke på www.borger.dk? Så skal det nok fornyes på www.nemid.nu.
Du kan også kontakte e-Support på fejlmeldingMIT@nordeapension.dk.
MitID kommer til at fungere som det nye NemID. Det er det ID, du skal bruge, når du skal bevise, hvem du er – fx når du logger ind i Mit Topdanmark. MitID indfases i løbet af 2021 og 2022, og imens fungerer både NemID og MitID sideløbende.
Du kan begynde at bruge MitID til at logge ind i Mit Topdanmark, når du får en besked med login-oplysninger fra din bank.
Du kan læse mere om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen.
Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte din bank eller MitID Support.